Olet tässä:

Etusivu

The Rain


Tietoa bändistä löytyy: "Usein kysytyt kysymykset" = FAQ

Tervetuloa lukemaan bändin vieraskirjaa. Löydät kommentteja ja keskustelun pätkiä vuosien varrelta. Vieraskirjaan ei voi lisätä viestejä. The Rainin Facebook-sivuilla voit jättää viestisi.



Fatima~     20 November 2013 03:46 |
Hei ! Vuodesta -99 ollut teidän fani. Käännyin muslimiksi yli puoli vuotta sitten, joten kristillisen musiikin kuuntelu on tietty jäänyt vähemmälle. Tässä yks viikko sit rupesin kuuntelee taas teidän musaa koska löysin levyn kotoa, ja voi taivas ku tuli ikävä teidän keikkoja, teidän musiikkia, niitä aikoja ku olin koulun ainoa "uskovainen kristitty" ... ääää pakko kuunnella taas teidän musiikkia, sanat ja musa vaan uppoo nii syvälle sydämeen. Mut en kerro muille muslimeille :D lol kiitos teille upeesta työstä mitä ootte tehny !
Vastaus:Vastaus:
Fatima, kiitos viestistäsi. Me The Rainin popparit olemme työrukkasia. Jos jokin musiikissamme toimii ja koskettaa, niin se on Pyhä Henki, josta Raamattu kertoo. Olemme huomanneet, että oma tekemisemme pelkästään ei riitä koskettamaan ketään. Meidän keikoillemme (joita on vähän) saa tulla vaikka huivi päässä. Muslimeita on ollut keikoillamme aiemminkin.

Tatsi - Bassman

Emma     01 November 2013 19:42 | Helsinki
Moi jätkät!
Ois kiva kuulla MNF:ssä Vapaa, sekä Kasvot :)

Heikki.K     16 June 2013 23:55 | Keski-Pohjanmaa
Oli v.1999, oli rippileiri ja se meni siinä. Joitakin muistoja jäi päähän koloon, nyt 14 vuoden jälkeen uudestaan kuuntelin Tuuli Kulkee kappaleen, niin se pisti kyllä muistamaan että miti silloin oli tapahtunut. En ollut enää Jumalan jutussa paljon, mutta jotain osia on mukana kyllä.

kirsi     30 April 2013 00:34 | pylkönmäki
kiitos hyvistä levyistä niitä tahtois kuulla lisää. mä lainasin joskus koulukaverilta the rain tie 316 ja jäin koukkuun teidän musiikkiin ja aina kun kuuntelen merkinkantajaa niin se jotenki aina puhuttaa mua siitä että me uskovat ollaa merkinkantajia jokainen omalla tavallaa. the rain musiikillaan ja mä tykkään laulaa the rain biisejä junassa myös ja aina kun liikun junalla kuuntelen yhtä kuin voitto levyltä juna biisiä koska se oikeesti on tosi hyvä. kiitos the rain hyvistä levyistä

Raimo     04 April 2013 18:55 |
Moi! Millä perusteella valitsette Raamatusta ne kohdat mihin uskotte ja käskyt mitä noudatatte? Ja mitkä kohdat hylkäätte?
Vastaus:Vastaus:
Hei Raimo,
kiitos kysymyksestä, mutta keneltä tätä kysyt? The Rain -organisaatiossa on liki kymmenen kaveria, joista jokainen on itsenäinen, ainutlaatuinen ihminen ja uskova. Me kaikki uskomme paljon samanlailla, mutta myös jotain erilailla.
Minä itse luotan hyvin paljon siihen, mitä olen oppinut lapsena vanhemmiltani, ev.lut. rippikoulussa nuorena ja itse tutkimalla aikuisena. Lisäksi olen kuullut useita puhujia, joista olen saanut vaikutteita.
Raamatun lukemiseen kuuluu rukous. Itse rukoilen, että voisin ymmärtää lukemani sekä kuulemani oikein ja ymmärtää sen, mikä Raamatussa on konkreettisesti noudatettavaa ja mikä vertauskuvallista. Samalla tiedän, että syntisenä ihmisenä tämä kaikki on vaikeaa. Arvelen, että vaikka joku käyttäisi koko elämänsä alkukielisen tekstin tutkimiseen, niin silti hän ei tulkitse Raamattua 100% oikein ja Jumalan tahdon mukaan. Ja vielä vähemmän toteuttaa Jumalan tahtoa, vaikka jotain tulkitsisikin oikein.

Raimo, miten sinä tarkastelet ja tulkitset Raamatun opetuksia?

Tatsi - Bassman


1251
Entrys in the Guestbook
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

The Rain is also in MySpace!