Olet tässä:

Etusivu Vieraskirja

Vieraskirja


Tietoa bändistä löytyy: "Usein kysytyt kysymykset" = FAQ

Tervetuloa lukemaan bändin vieraskirjaa. Löydät kommentteja ja keskustelun pätkiä vuosien varrelta. Vieraskirjaan ei voi lisätä viestejä. The Rainin Facebook-sivuilla voit jättää viestisi.



Ilmarinen     28 February 2009 22:52 |
Moi, Onkos The Rainille tulossa joskus Dvd -julkaisua?(olisi hyvä välityö!) Siinä voisi olla mm. yksi koko keikka kuvattuna. Sitten musavideot mm. sotilas ja vastavirrassa. ja sitten dokumentit Hulluutta ja Vastavirrassa- kiertueista. Muistaakseni mnf-2004:sta oli myös joku video materiaali netti sivuilla... 8)

Nitro     28 February 2009 15:32 |
Semmosen kokemuksen haluaisin jakaa teidän kanssanne, että: Pari vuotta sitten mua vaivas aika voimakas kuoleman pelko. Se ahdisti joka päivä ja hiljalleen se hiipui, mutta aina kun se pälkähti päähän, se ahdisti yhtä paljon. Nyt riparin alkujakson jälkeen mun usko on kasvanut huomattavasti, eikä enää ahdista. Kuolema tuntuu enää.. Noh, kuin se olisi ovi kahden huoneen välillä ja kaikki mikä tässä huoneessa oli kivaa jatkuu tuon oven toisella puolella ;)

Panu-Petteri     28 February 2009 13:58 |
miksei the rainillä oo omaa foorumia :)
Vastaus:Vastaus:
Moro,
maailmassa on niin paljon voorumeita, että ei tänne kovin moni ehkä jaksaisi kirjoitella.
Oikeasti olemme miettineen foorumia, mutta Suomen lainsäädännössä myös nettisivuilla pitää olla päätoimittaja, joka vastaa sivuston sisällöistä. Hän on vastuussa myös niistä kirjoituksista, joita muut ovat sivustolle tuottaneet, esim. foorumeihin.
The Rainilla tai ylläpidollamme ei ole aikaa seurata foorumin haaroja ja tarkkailla, että sisältö ei ole Suomen lain vastaista. Siksi tyydymme tähän vieraskirjaan. The Rain -foorumeita lienee kyllä netissä jossain muualla.
T: Tatsi - bassman

Minä     27 February 2009 23:05 | Hyvinkää
Väinämöinen 21 Helmikuu 2009 14:57 |
Ai uskot ihan uskomisen ilosta? Miks ihmeessä uskoa asioihin mitkä ei oo totta? Sehän on itsepetosta.

Uskoon ei uskota uskon tähden vaan rakkauden tähden, niin sen itse olen ymmärtänyt. : )Mutta saa uskoa niin kuin itse kokee. siunausta kaikille : )

Kauppias-Kalle     26 February 2009 21:12 |
Sairastelun vuoksi postimyyntitoimitukset ovat olleet tovin jäässä.. Tänään on kuitenkin rehkitty hikipäässä, joten postia luvassa Teille, jotka olette viimeaikoina tilauksia tehneet.

iruka     26 February 2009 09:19 |
eiköhäm ne ole niitä Black meettaallia ja semmoista.

hippu     25 February 2009 14:37 |
oisko gospelbändin järkevää laulaa Jumalaa vastaan?

Maccer malmström     24 February 2009 19:47 | Södertram
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Moi teiän musiikki on bestest of legendary autowin!! koska tulee lisää biisejä? voisitte välillä laulaa jumalata vastaan paha herra jutusta. mut tsemppiä teille jatkoon!!!! :) :) :) :) :) :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin

noora r     23 February 2009 18:41 | kangasala
terve vaan ootte tosi kovia jätkiä pidän teidän musiikista. ;)

Maria     21 February 2009 16:05 |
Väinämöinen: voitko todistaa, että Jumala eikä Jeesus ole totta? :eek Minä ainakin uskon, että he ovat totta. En voi sitä todistaa, mutta siitähän uskossa on kyse - uskoo siihen mitä ei näe. :)

Väinämöinen     21 February 2009 14:57 |
Ai uskot ihan uskomisen ilosta? Miks ihmeessä uskoa asioihin mitkä ei oo totta? Sehän on itsepetosta.

Väinämöinen     20 February 2009 19:46 | Espoo
Noi kaikki jumalan armo jutut on ihan kusetusta ja vedätystä. Mitä tekemistä niillä on tämän todellisuuden kanssa? Ei ole jumalia eikä perkeleitä näkynyt.
Vastaus:Vastaus:
Kyse on uskosta. Minä uskon Jeesukseen, vaikka laskutikulla en pystykään osoittamaan häntä Jumalan pojaksi. Oletko kokeillut rukoilemista? Vähän avointa mieltä ja voit löytää uskon salaisuuden, joka toimii tässäkin todellisuudessamme.

T: Tatsi - bassman

nuori92 isos2     20 February 2009 16:03 | kylmäkoski
Isä Jumalamme annoit poikasi kulkea matkan ristille. Pietarin joka kielsi kolmesti poikasi. Juudaksen kavalluksen ja itsensä tappamisen, kun hän ymmärsi sen mitä hän oli tehnyt väärin poikaasi kohtaan. Aamen

Teemu     20 February 2009 11:49 | Lapua
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Hei isonen! Jos vielä luet näitä sivuja ja tarvitset keskusteluapua voit mennä myös kirkon palvelevaan nettiin jossa voi luottamuksellisesti ja NIMIMERKILLÄ kertoa itsestään ja ongelmistaan. Meitä on varmasti monta jotka rukoilevat puolestasi. Voimia ja siunausta sinulle!
https://www.verkkoauttaminen.fi/portal/suomi/

Maria     19 February 2009 18:31 |
Sinä edellinen kirjoittaja, aika huono yritys. Kaikki Raamatun mukainen toiminta kun on Jumalan ja Jeesuksen tahdon mukaista, ja Rainin musiikki mielestäni on juuri sitä. Sitä paitsi kaikki Jeesuksen nimessä ja Hänen tahtonsa mukainen toiminta kantaa - miten muuten bändi olisi kasassa vielä 20 vuoden jälkeen, myynyt tuhansia levyjä, tehnyt satoja keikkoja, kohdannut älyttömän monia ihmisiä ja kaiken päälle tehnyt hommaa koko ajan Jeesukselle kuuliaisina?

Rukoilen puolestasi, kuka sitten oletkin.

Jeesus Kristus     19 February 2009 17:08 | Taivas
Olen herranne Jeesus ja kiellän teitä täten pilaamasta nimeäni soittamalla huonoa musiikkia!

Jarkka, The Rain     19 February 2009 11:14 | Tampere
Moron kaikki!!!

Laukkarisen Pekalta on kuulkaa tullut uusi levy ulos. Ja hyvä levy onkin, suosittelen erittäin lämpimästi kaikille! Levyä voi hommata vaikka täältä: http://www.pekkalaukkarinen.net/?id=18

Yksi tyttö     18 February 2009 23:18 |
Hei isonen!
Jos haluat ehdottoman luottamuksellisesti puhua jollekin, kannattaa vaikka soittaa kriisikeskus osviittaan (googlettamalla nimi löytyy lisää tietoa). Tiedän sen verran ko. paikan toiminnasta, että ne ei pysty näkemään mistä numerosta soitetaan, jolloin ne saavat tietää sinusta juuri sen verran kuin haluat kertoa. Eli jos et halua paljastaa, kuka olet, he eivät sitä myöskään saa tietää.

Anniina     18 February 2009 20:52 | Ähtäri
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Soundissa 2/09 on yhdeksän sivun juttu 'Uskonto ja rock' ja teidät mainitaan siinä myös lyhyesti 'Pyhä hevi Suomessa' otsikon yhteydessä:

"Toinen alan pioneeri on Ikaalisista tuleva The Rain, joka perustettiin 1987 ja joka keikkailee yhä kristillisissä tapahtumissa esittäen hard rockia ja pehmeähköä metallia."

Ohessa mainitaan myöh HB, Terapia ja Deuteronomium.

Eipäs kummenpaa :D

Kauheen kaukana tulevat keikat, ja festareista jo kauheen pitkä aika :/
Siunausta!

Pentu     17 February 2009 18:21 |
Miepäs törmäsinkin Kinahmiin.(tai no en ihan, kun autolla ajettiin ohi, mutta hyvän hihitykohtauksen kyllä järjestin autossa) :)


1251
Entrys in the Guestbook
<< Start < Prev 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Next > End >>
96.jpg

The Rain is also in MySpace!